Κωνσταντίνα Βασιλοπούλου



Ακαδημαϊκή Θέση
Λέκτορας στο γνωστικό αντικείμενο Ευχρηστία Διαδικτυακών Τόπων και Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Σπουδές
1997-2001: UMIST – University of Manchester Institute of Science and Technology - Διδακτορικό Δίπλωμα Doctor of Philosophy (PhD) στο Τμήμα Πληροφορικής (Computation Department) (Βαθμός: A). Τίτλος διατριβής επί διδακτορία: A Usability Evaluation Technique for Retail Sites. Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Prof. Linda A. Macaulay
1996-1997: V.U.B. – Vrije Universiteit Brussel - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
1995-1996: SOLVAY BUSINESS SCHOOL / U.L.B. - Université Libre de Bruxelles Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA
1992-1995: UNIVERSITY OF MARYLAND – Πτυχίο Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων.

Τομείς Ερευνητικού Ενδιαφέροντος
Επικοινωνία Ανθρώπου- Υπολογιστή με έμφαση στις Ιστοσελίδες Λιανικής Πώλησης, Αξιολόγηση Ευχρηστίας στις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ο ρόλος της ευχρηστίας στο σχεδιασμό Εκπαιδευτικού λογισμικού στο Διαδίκτιο και η Επικοινωνία Χρήστη/Εκπαιδευόμενου και Διαδικτύου.

Επικοινωνία
Γραφείο: 5.4
Tηλ.: 210 9549403
e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις (2003 –Σήμερα)

  1. Keeling, K., Vassilopoulou, K., McGoldrick, P. J., and Macaulay, L. A., (2000). Marketing Realities and Innovation in Small to Medium Sized Enterprises: Facilitators and Barriers to the Use Of electronic Commerce. International Journal of New Product Development & Innovation Management, 2(1), pp. 57-70.
  2. Keeling, K., McGoldrick, P. J., Macaulay, L. A., and Vassilopoulou, K. (2001). Electronic Kiosk Provision of Public Information: Toward Understanding and Quantifying Facilitators and Barriers of Use. In Constantine Stephanidis (ed.), Proceedings of HCI International 2001, vol. 3, New Orleans, Louisiana, USA, 5-10 August, pp. 680-684.
  3. Vassilopoulou, K., Keeling, K., Macaulay, L. A., and McGoldrick, P. (2001). Measuring Purchasing Intentions for Internet Retail Sites Against Usability Attributes. In Proceedings of the Eighth IFIP Conference on Human-Computer Interaction, INTERACT ‘01, Tokyo, JAPAN July 9-13, pp.76-83.
  4. Zaharias, P., Vassilopoulou K. and Poulymenakou,A. (2002). Designing On-Line Learning Courses: Implications for Usability. Scientific Journal on Applied Information Technology, Vol 1, 1. [http://www.telab.tuwien.ac.at/japit/i12002_elearning_frames.html].
  5. Zaharias, P., Vassilopoulou K. and Poulymenakou,A. (2003). Designing On-Line Learning Courses: Implications for Usability. Scientific Journal on Applied Information Technology, Vol 1, 1. [http://www.telab.tuwien.ac.at/japit/i12002_elearning_frames.html].
  6. Livaditi, J., Vassilopoulou, K., Lougos, C. and Konstantinos Chorianopoulos, K. (2003). Needs and Gratifications for Interactive TV Applications: Implications for Designers. In Proceedings of HICSS ’36: the Thirty-Sixth Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS-36), Waikoloa, Hawaii, USA, 6-9 January.
  7. Pouloudi, A., Vassilopoulou, K. & Ziouvelou, P. (2003). A Societal Perspective on E-Business Adoption. Journal of Information, Communication & Ethics in Society 1(3) 149-165.
  8. Vassilopoulou, K., Keeling K. A., and Macaulay, L. A. (2009). Theoretical Framework Measuring the Usability of Retail Sites. To appear in Integrating Usability Engineering for Designing the Web Experience: Methodologies and Principles. Edited by Tasos Spiliotopoulos, Panagiota Papadopoulou, Drakoulis Martakos and Georgios Kouroupetroglou.

 

 

 

Επιστροφή